Skaitmeninė rinkodara: funkcijos ir pranašumai

Skaitmeninė rinkodara

Skaitmeninė rinkodara (digital marketing) – tai elektroninės komunikacijos strategija ir veikla. Jos pagrindinis tikslas – nustatyti, planuoti ir atlikti reklaminius veiksmus interneto svetainėse, socialiuose tinkluose, mobiliosiose programėlėse ir kituose skaitmeniniuose kanaluose. Skaitmeninė rinkodara apima įvairius metodus ir strategijas, kurie leidžia įmonėms pasiekti tikslinę auditoriją internete, tiesiogiai bendrauti su vartotojais ir nustatyti jų interesus. Tai gali būti tradicinių reklamos formų adaptavimas skaitmeninei erdvei ar naujų technologijų ir priemonių naudojimas. Šiuolaikinėje rinkoje skaitmeninė rinkodara tampa neatsiejama verslo sėkmės dalimi, todėl svarbu gerai suprasti šios srities principus.

Šiuo metu skaitmenizacija yra viena iš svarbiausių pasaulinės ekonomikos plėtros sričių. Kai kurios skaitmeninės technologijos rado savo vietą rinkodaros aplinkoje. Skaitmeninė rinkodara leidžia naudoti visas šias technologijas bendraujant su klientais. Tuo pat metu turinys platinamas per žiniasklaidos kanalus, tokius kaip svetainės, nukreipimo puslapiai, socialiniai tinklai, el. paštas ir mobiliosios programos. Reklamuojant turinį galima naudoti mokamus, nusistovėjusius ir patentuotus skaitmeninius kanalus.

Paprastai skaitmeninės rinkodaros strategiją sudaro ir ją išpildo specializuotos įmonės arba šios srities specialistai, tačiau vis dažniau tiek verslo organizacijoms, tiek individualiems verslininkams praverčia skaitmeninės rinkodaros žinios.

Skaitmeninės rinkodaros pagrindai

Skaitmeninės rinkodaros samprata glaudžiai susijusi su šiuolaikinėmis rinkodaros priemonėmis. Šiandieninėje perkrautoje informacinėje aplinkoje vartotoją sudominti gana sunku – šiuolaikiniai žmonės nėra imlūs pasiūlymams, kurie neatitinka jų poreikių ir pageidavimų. Tokiu atveju reklama turi būti rodoma klientui tam tikru laiku ir tam tikroje vietoje, kai jis ieško sau optimalaus sprendimo ir yra stipriai susidomėjęs konkrečiomis prekių ar paslaugų kategorijomis. Jei įmonė pasirinks tinkamą momentą reklaminei komunikacijai, tikimybė parduoti padidės.

Norėdama įgyvendinti tokią reklaminę kampaniją, įmonė turi gerai suprasti savo tikslinės auditorijos poreikius. Būtina aiškiai žinoti veiksnius, turinčius įtakos vartotojų pasirinkimui ir kurti asmeninius pranešimus. Jei reklama yra beasmenė, neskirta jokiai atskirai auditorijai, jos efektyvumas bus daug mažesnis nei taikant individualų požiūrį į tam tikrą vartotojų segmentą. Taigi įmonės priverstos ieškoti naujų būdų, kaip rinkti informaciją apie klientus. Visa tai naudinga skaitmeninės rinkodaros formavimui. Visa tai tampa įmanoma dėl rinkodaroje naudojamų skaitmeninių technologijų.

Ypač svarbus žmogaus elgesio konteksto integravimas į individualią sąveiką su juo. Palankaus vartotojo atsakymo tikimybė padidėja, jei pardavėjas sėkmingai surenka jo kontaktinę informaciją ir pasirenka optimalų bendravimo laiką. Šiuolaikinės įmonės siekia efektyvių kontaktų su savo auditorija. Štai kodėl skaitmeninė rinkodara taip stipriai išsivystė. Ji skiriasi nuo tradicinės rinkodaros nauja sąveikos su vartotojais technologija – senos schemos nebėra aktualios.

Skaitmeninės rinkodaros kanalai, kuriais įmonės bendrauja su tinklo vartotojais

Skaitmeninė rinkodara apima įvairius kanalus, per kuriuos įmonės bendrauja su vartotojais. Yra keli svarbiausi skaitmeninės rinkodaros kanalai.

Rinkodara el. paštu (naujienlaiškiai)

Skaitmeninėje rinkodaroje naudojami skaitmeniniai komunikacijos būdai. Norėdami suplanuoti susitikimą su potencialiu klientu, turite atrasti bendravimo su juo kanalus. Norint potencialiems klientams siųsti naujienlaiškius, būtina naudotis kontaktinės informacijos rinkimo ir apdorojimo įrankiais bei pranešimų sistemomis.

Svarbiausias naujienlaiškių rinkodaros el. paštu privalumas – duomenų bazė pasipildo jau žinančių apie įmonę ir turinčių bendravimo su ja patirties asmenų kontaktais. Tikėtina, kad grįžtamasis ryšys iš tokios auditorijos bus efektyvesnis.

Socialinės žiniasklaidos rinkodara

Socialiniai tinklai – šiose interneto platformose dalyvauja milijonai žmonių. Rinkodara šioje skaitmeninėje aplinkoje leidžia pasiekti konkrečią tikslinę auditoriją ir užmegzti ryšį su klientais (taip pat ir potencialiais) bei partneriais. Tačiau prieš pradedant kurti planus, reikėtų atminti, kad kiekvienas socialinis tinklas skiriasi specifiniu turinio transliavimu. Šiuolaikinės įmonės turėtų atsižvelgti į šį aspektą. Kuriant turinį reikėtų suprasti, kaip jis bus platinamas konkrečiame socialiniame tinkle.

  • Facebook – galima kurti puslapius, reklamuoti savo produktus ir bendrauti su vartotojais per komentarus bei žinutes.
  • Instagram – vaizdinės rinkodaros platforma, puikiai tinkanti prekinių ženklų pristatymui ir bendraujant su vartotojais per nuotraukas bei vaizdo įrašus.
  • Twitter – greitas informacijos sklaidos kanalas, leidžiantis bendrauti su auditorija ir reaguoti į jos nuomonę.
  • LinkedIn – profesionalių ryšių užmezgimo platforma, tinkama B2B rinkodarai.

Žmonės daug savo laiko praleidžia internetinėse platformose. Socialiniai tinklai išmoko gauti išsamią informaciją apie vartotojų interesus. Negana to, auditorija pati savarankiškai dalijasi savo duomenimis. Socialinių tinklų savininkų kuriamos paslaugos suteikia daug naudingų galimybių bendrauti su klientais ir pasitelkti tikslinius kontaktus reklamuojant prekes ir paslaugas. Šis funkcionalumas pritraukia įvairaus lygio įmones – nuo ​​mažų iki tarptautinių. Jos naudoja socialinius tinklus kaip kritinį kanalų rinkinį, kad galėtų bendrauti su savo auditorija.

Laikui bėgant gali pasirodyti kitos platformos. Taigi rinkodaros specialistai turi nuolat stebėti naujienas ir tobulinti skaitmeninės rinkodaros įrankius socialinėje žiniasklaidoje. Pavyzdžiui, TikTok pasirodė 2016 m. rugsėjo mėn. Vos per kelerius metus ši platforma užėmė lyderio pozicijas reitinge, aplenkdama Twitter, Pinterest ir Snapchat pagal aktyvių vartotojų skaičių.

Teksto žinučių (SMS ir MMS) rinkodara

Kalbame apie tiesioginio bendravimo su klientais būdą. Patys veiksmingiausi – kuo glaustesni pranešimai. Štai kodėl rinkodaros specialistai naudoja trumpųjų žinučių marketingą (SMS), kur vartotojui pateikiamas tik tekstas, ar daugialypės terpės pranešimus (MMS), leidžiančius siųsti vaizdo įrašus ir GIF.

Paieškos sistemų rinkodara

Pakalbėkime išsamiau apie reklamavimą paieškos sistemose. Ši veikla susijusi su lankytojų srauto nukreipimu į svetainę. Paieškos sistemų rinkodara (search engine marketing, SEM) yra strateginė rinkodaros veikla, skirta padidinti svetainės matomumą paieškos sistemose organiniu ar mokamu būdu. SEM apima dvi pagrindines sritis: paieškos sistemų optimizavimo (SEO) praktiką, kuri skirta organinių rezultatų gerinimui, ir mokamą skelbimų rinkodarą (PPC), kuri leidžia pasiekti vartotojus per mokamus skelbimus. Nuolatinis kampanijų stebėjimas ir optimizavimas leidžia įmonėms greitai reaguoti į pokyčius rinkoje ir gerinti savo matomumą bei konversijas.

Paieškos sistemų rinkodara yra dinamiška sritis, kuri nuolat keičiasi, todėl svarbu sekti naujausias tendencijas ir geriausias praktikas, kad būtų galima sulaukti sėkmės.

Turinio rinkodara

Sunku ginčytis su tuo, kad turinys yra vienas iš svarbių ir reikšmingų skaitmeninės reklamos elementų. Norint sukurti ir platinti vartotojams vertingą informaciją, reikia gerai suprasti savo auditorijos poreikius. Tuo atveju, kai turinys atitinka užklausas ir pateikia problemos sprendimą, klientas įsigys siūlomą prekę ar paslaugą.

Turinio rinkodaros specialistas turi mokėti kurti įdomią medžiagą: tekstus, vaizdo įrašus, podcast’us, papildyti ją vaizdais, nuotraukomis, grafika. Tai taip pat apima internetinių seminarų, pranešimų ir interviu vedimą. Turinys platinamas svetainėje, informaciniuose biuleteniuose ir socialiniuose tinkluose.

Nuolat skaitytojui įdomia medžiaga pildomas tinklaraštis gali ne tik sukurti norimą prekės ženklo įvaizdį, bet ir pritraukti natūralų klientų srautą. Šiuo atveju kokybiškas SEO optimizavimas pakankamai pajėgus pakeisti mokamą reklamą – bent jau pradiniame etape.

El. pašto informaciniai biuleteniai padeda organizuoti bendravimą su tam tikromis tikslinės auditorijos grupėmis. Pranešimų grandinės struktūrizuojamos atsižvelgiant į klientų pageidavimus ir į tai, kur jie yra savo apsipirkimo kelyje.

Socialiniuose tinkluose klientai turi galimybę bendrauti ne tik su įmone, bet ir tarpusavyje. Todėl, norėdami padidinti lojalumą prekės ženklui, galite naudoti vietinės reklamos turinį, kuris yra diskretiškas, natūralus ir labai efektyvus.

Rinkodara per influencerius (įtakos rinkodara)

Daugelis influencerių naudojasi socialine žiniasklaida ir kitomis internetinėmis platformomis, kad pritrauktų auditoriją. Kurdami turinį vartotojams, tinklaraštininkai gali veikti kaip žiniasklaida. Šiuolaikiniai žmonės visiškai perėjo prie didelių kanalų, bendruomenių ir puslapių internete, naudodamiesi jais, kad susipažintų su svarbia informacija.

Tinklaraštininkų auditorija naudinga įmonėms. Faktas tas, kad tai yra rekomendacijų lauko sukūrimo ir klientų skaičiaus didinimo šaltinis. Ir mes kalbame ne tik apie tinklaraštininkus, kurie aplink save suburia milijonus žmonių. Yra atvejų, kai kelių tūkstančių abonentų paskyros pasirodė daug efektyvesnės nei bendruomenės, turinčios milijonus abonentų.

Įtakos rinkodara internete vykdoma per tinklaraščius ir elektronines žiniasklaidos priemones. Tokių skaitmeninės rinkodaros kampanijų tikslas – sukurti teigiamą įmonės įvaizdį, gerinti jos reputaciją, didinti pripažinimą. Darbas su influenceriais apima jų interneto platformos panaudojimą jūsų produkto reklamai rodyti arba bendro projekto įgyvendinimą.

Kitas variantas – kai influenceris ar kita žinoma asmenybė veikia kaip prekės ženklo ambasadorius. Šio ilgalaikio bendradarbiavimo metu žmogus savo postais ir viešais veiksmais kuria nuoširdaus prekės ženklo rėmėjo įvaizdį.

Mobilioji reklama

Jeigu žmogus į savo išmanųjį telefoną atsisiunčia mobiliąją aplikaciją, tai tarp jo ir įmonės užmezgamas nuolatinis ryšys. Tai leidžia įmonėms bendrauti su savo auditorija, rinkti apie juos išsamesnę informaciją ir kurti naują vartotojų patirtį. Pastaroji užduotis yra pati svarbiausia, nes žmonės nenori naudotis programa, kuri teikia tik reklaminius pranešimus. Įmonė turi sukurti specialią sąveikos vertę, kurios klientas negalėtų gauti į savo mobilųjį įrenginį neįdiegęs programos.

Internetinė reklama

Šis tipas vienas iš labiausiai paplitusių skaitmeninės rinkodaros įrankių. Tai yra mokamos reklaminės medžiagos talpinimas bet kuriuose internetiniuose šaltiniuose, išskyrus paieškos sistemas. Šios parinkties populiarumas grindžiamas efektyvumu generuojant pardavimus, pritraukiant potencialius klientus ir kuriant teigiamą prekės ženklo įvaizdį.

Specialių blokų – banerių ar žiniasklaidos reklamų – išdėstymas sutelkia dėmesį į paveikslą apeliuojančius žodžius, tekstą ar šūkį. Reklamjuostės talpinamos bet kurioje svetainėje, socialiniuose tinkluose, paieškos puslapiuose, el. pašto šaltiniuose.

Tikslinės internetinės reklamos metodas naudojamas socialiniuose tinkluose, kurie teikia tokią paslaugą ir uždirba iš reklamos. Tai apima reklamjuosčių talpinimą, reklamą įrašuose ir istorijose.

Partnerystė

Partnerystė – tai svarbus skaitmeninių technologijų elementas marketinge, padedantis plėsti auditoriją ir pritraukti pirkėjų. Galima organizuoti partnerystę filialų rinkodaros forma.

Filialo rinkodaros tipas – kai įmonė už tam tikrą sumą derasi su trečiosios šalies platforma, kurioje galėtų patalpinti nuorodas į savo produktus arba sumoka už paslaugas, kad trečioji šalis pritrauktų vartotojų srautą į tos įmonės interneto svetainę. Toks bendradarbiavimo būdas padeda keistis vartotojų auditorijomis. Tai įvyksta dėl bendro produkto paleidimo ir reklamavimo tarp abiejų išteklių vartotojų. Todėl vienos įmonės klientai gali ką nors nusipirkti iš kitos.

Skaitmeninės rinkodaros kryptys ir tipai

Skaitmeninė rinkodara paremta idėja suformuoti tikslinės auditorijos portretą, rinkti informaciją apie vartotojų poreikius ir naudoti šią medžiagą visame maršrute prieš perkant paslaugą ar produktą, siekiant padidinti konversijų vertes ir pasiekti didžiausią efektą iš reklaminės veiklos. Ši technika palengvina šių tipų rinkodaros kampanijų įgyvendinimą:

  • ryšiai – turėdami pakankamai informacijos apie klientus, įmonės rinkodaros specialistai gali pasirinkti geriausią skaitmeninės rinkodaros sprendimą ir rasti individualų požiūrį į komunikaciją;
  • vartotojo patirtis – čia akcentuojamas emocinis komponentas. Dėl galimybės įsigyti prekę ar pradėti naudotis paslauga klientas turėtų jausti džiaugsmą;
  • daugiakanalis metodas pasižymi sklandžia prekės ženklo ir vartotojų sąveika bet kurioje erdvėje (neprisijungus arba prisijungus).

Skaitmeninė rinkodara naudojama šiems tikslams pasiekti:

  • prekės ženklo žinomumui – pirmiausia pirkėjas turi sužinoti apie įmonę, prekės ženklą, siūlomas prekes ir paslaugas, todėl reklama atlieka potencialių klientų informavimo ir teigiamo požiūrio į prekės ženklą bei prekę formavimo funkciją;
  • ryšio užmezgimui – verslo projektams, kurių pardavimo schema sudėtinga, skaitmeninės rinkodaros užduotis – užmegzti ryšį su potencialiu pirkėju, su kuriuo bendravimą tęs įmonės pardavimų skyriaus specialistai;
  • pardavimų generavimui – internetinė erdvė palengvina reklaminių kampanijų įgyvendinimą skaitmeninės reklamos rėmuose. Šiuo atveju pagrindinis tikslas – išlaikyti klientų dėmesį pakartotiniams ir papildomiems pirkiniams;
  • srauto generavimui – tema aktuali reklamos srityje dirbančioms įmonėms, nes jų tikslas – pritraukti lankytojus į tinklalapio puslapius. Pajamas tokios įmonės gauna ne iš prekių pardavimo, o iš reklaminio turinio demonstravimo;
  • tikslinės auditorijos švietimui – įmonės, pristatančios rinkai naujoviškus produktus ir paslaugas, pirmiausia turi pasiekti vartotojų susidomėjimą. Šiam tikslui tinka straipsnių publikavimas, vaizdo įrašų talpinimas interneto svetainėje ar kitose platformose. Radę išsamią informaciją apie tam tikrą produktą ar paslaugą, vartotojai atras būtinybe juos įtraukti į kasdienį gyvenimą, įvertins jų savybes ir galimybes sprendžiant tam tikras problemas.

Skaitmeninės rinkodaros privalumai

Skaitmeninė rinkodara yra gyvybiškai svarbi verslo veiklos sritis. Šios srities specialistai padeda užmegzti ryšį tarp įmonės ir jos klientų jų unikalioje pirkimo kelionėje. Inovatyvūs rinkodaros specialistai gali sukurti atitinkamą turinį neįprastais formatais, patalpinti jį tinkamu laiku ir tinkamose vietose. Darbas šioje srityje naudingas ne tik įmonei, bet ir jos klientams. Individualizuojant turinį ir pasiūlymus pagal auditorijos pageidavimus, pabrėžiamas organizacijos dėmesys klientui. Klientai jaučia, kad įmonė žino jų poreikius, vertina juos ir atsižvelgia. Tai padeda sukurti pasitikėjimo kupinus santykius su vartotojais, paverčiant juos nuolatiniais klientais. Pažvelkime į pagrindinius skaitmeninės rinkodaros ir reklamos privalumus įmonei.

  • Išplečiama aprėptis. Daugumos klientų apsipirkimo procesas prasideda internete. Paprastai žmonės naudojasi skirtingais skaitmeniniais kanalais, kad išsirinktų sau tinkamiausius prekių ar paslaugų variantus.
  • Tikslus taikymas. Naudodami SEO optimizavimą ir socialinės žiniasklaidos strategiją, rinkodaros specialistai gali pritaikyti daugiau efektyvių „kabliukų“ potencialių klientų pritraukimui – visa tai teigiamai veikia konversijas, pajamas ir prekės ženklo žinomumą.
  • Lankstumas. Skaitmeninės rinkodaros taktika gali greitai prisitaikyti prie konkrečių tikslų, kurie proceso metu dažnai keičiasi.
  • Lengva išmatuoti. Rinkodaros specialistai gali nesunkiai įvertinti atlikto darbo rezultatus ir pasirinkti efektyviausią taktiką.

Skaitmeninės rinkodaros trūkumai

Neįmanoma kalbėti apie bet kokį skaitmeninės rinkodaros įrankį kaip apie idealų, nes reklama bet kokiu atveju yra lėtas procesas. Kartais tai trunka ilgiau nei vieną mėnesį ar net metus. Norint pamatyti realius rezultatus, reikia naudoti skirtingus metodus, reklamos kanalus, turinio tipus, dirbti kūrybiniu režimu, išbandyti naujas galimybes, išsirinkti tinkamiausius strategijos variantus konkrečiu atveju.

Skaitmeninė rinkodara – tai nuolatinis informacijos srautų ir rinkos sąlygų stebėjimas, duomenų analizė ir sisteminimas. Negalite tikėtis sėkmės atlikdami vienkartinį veiksmą. Šis procesas reikalauja stebėti situaciją, keisti ir koreguoti.

Šiandien niekas neabejoja skaitmeninės rinkodaros efektyvumu, tačiau ne visos įmonės pradėjo ją naudoti savo veikloje. Įmonėms reikia darbuotojų, kurie nebijo mokytis naujų dalykų ir diegti pažangias technologijas bei metodus. Skaitmeninės rinkodaros specialistas nuolat užsiima prekės ženklo analize, vertinimu, prognozavimu, situaciją atitinkančios reklamos technologijos parinkimu.

Žingsnis po žingsnio – skaitmeninės rinkodaros strategijos kūrimas

Skaitmeninės rinkodaros strategijos sukūrimas – būtina skaitmeninių technologijų integravimo į verslo projektą sąlyga. Tai galima padaryti žingsnis po žingsnio, vadovaujantis nuosekliomis instrukcijomis.

  • Nustatykite, ar jūsų skaitmeninės rinkodaros tikslai atitinka jūsų įmonės tikslus. Atsakykite į klausimą: „Kam man to reikia?
  • Sukurkite tikslinės auditorijos portretą – konkrečiai tos dalies, kuriai skirta integracija.
  • Pateikite auditorijai aiškų ir unikalų pardavimo pasiūlymą.
  • Pasirinkite iš įvairių kanalų ir įrankių, kurie tinka jūsų verslui. Išanalizuokite tuos, kuriuos jau naudoja įmonė, nuspręskite, kuriuos papildysite.
  • Dirbkite su turinio rinkodaros koncepcija, sudarykite turinio planą, pagalvokite, kokiu formatu (vaizdo įrašai, postai) geriausia tai padaryti savo klientams.
  • Prieš sudarydami veiksmų planą, pasirinkdami skaitmeninės rinkodaros vykdytojus ir sudarydami biudžetą šiai veiklai, nuspręskite, kurios užduotys jums svarbiausios.
  • Pasirinkite skaitmeninės rinkodaros kampanijos tarpinių rezultatų vertinimo kriterijus.

Tačiau pasiruošimas tuo nesibaigia, priešingai, dabar turite pereiti prie labai svarbaus etapo – analizės. Po to neišvengiamai seks plano pakeitimai ir koregavimai. Tuo remiasi visas skaitmeninis verslas – vyksta nuolatinė proceso analizė, pakeitimai, klaidų šalinimas, papildymai ir koregavimas.

Efektyviausi skaitmeninės rinkodaros kanalai

  • Interneto svetainės.
  • Socialiniai tinklai.
  • Teminės svetainės ir forumai.
  • Naujienlaiškiai el. paštu.
  • SMS / MMS.

Pagrindiniai skaitmeninės rinkodaros rodikliai

Skaitmeninė rinkodara ir analitika yra dvi tos pačios monetos pusės. Be kokybiškos auditorijos, kanalų efektyvumo ir atskirų reklamos tipų analizės negalėsite sukurti kompetentingos skaitmeninės rinkodaros. Žemiau pateikiami pagrindiniai kriterijai (metrika), naudojami įvairiose verslo srityse.

Bendrieji rodikliai

  • Investicijų grąža naudojama reklaminės kampanijos poveikiui įvertinti, padeda priimti teisingus valdymo sprendimus ir taupyti biudžetą.
  • Kliento pritraukimo kaina padeda atpažinti neefektyvius reklamos kanalus ir atlikti korekcijas siekiant optimizuoti reklamos išlaidas.
  • Bendras apsilankymų svetainėje skaičius per tam tikrą laikotarpį – jei rodiklis auga pagal planą, tai rodo gerą paslaugų kokybę ir sistemingą rinkodaros specialistų darbą. Galite patikrinti tokių išteklių kaip Google Analytics metrikas.
  • Atmetimo rodiklis rodo vartotojų, kurie nepasiliko svetainėje spustelėję nuorodą, dalį. Didelis atmetimo skaičius signalizuoja, kad reikia patikrinti visos skaitmeninės rinkodaros grandinės veikimą. Galbūt reklaminiame tekste yra klaidų arba svetainės navigacija nėra gerai išvystyta.
  • Lankytojų įsitraukimas – norint jį apskaičiuoti, svetainėje atliktų veiksmų skaičius lyginamas su peržiūrų skaičiumi.
  • Vieno vartotojo pelno suma per visą jūsų bendravimo su juo laikotarpį – šie skaičiai naudojami pasirinkto požiūrio efektyvumui įvertinti ir, jei reikia, koreguoti darbą.
  • Lankytojų, kurie nustojo lankytis svetainėje, procentas – jei parametro reikšmė didelė, šis rodiklis paaiškina, kokia yra problema ir pradeda šalinti priežastis. Klientai dažnai būna nepatenkinti sąsaja ar turiniu, kuris jų nebetraukia.

Kas turėtų užsiimti skaitmenine rinkodara

Jei jūsų organizacija yra maža arba priklauso nišai, kurioje konkurencija nėra didelė, galite kreiptis į laisvai samdomą skaitmeninės rinkodaros specialistą. Kokybės kontrolę gali atlikti kitas laisvai samdomas specialistas arba šios srities veiklą vykdanti agentūra. Nuotoliniai darbuotojai atliks vienkartines užduotis arba auditą.

Jei įmonė didesnė arba veikia labai konkurencingoje aplinkoje, tikslinga samdyti etatinius darbuotojus. Tuo pat metu laisvai samdomi darbuotojai taip pat gali atlikti vienkartines užduotis ir auditą.

Didelėse įmonėse paprastai dirba visą darbo dieną dirbantys skaitmeninės rinkodaros darbuotojai. Jei reikia, agentūros gali būti naudojamos kaip rangovai.

Kaip greitai galima sulaukti skaitmeninės rinkodaros rezultatų

Kiekvienai organizacijai skaitmeninės rinkodaros rezultatai skiriasi. Tačiau, nepaisant įmonės specifikos, reikia ieškoti ir stebėti naudojamos strategijos efektyvumo požymius. Tam reikalingi kompleksiniai sprendimai, pagrįsti konkrečios nišos savybėmis.

Skaitmeninė interneto rinkodara pamažu pakeičia tradicinius bendravimo su klientais būdus. Tačiau klasikiniai metodai vis dar yra veiksmingi. Optimali strategija – derinti skirtingus skatinimo būdus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *