Blogas

Blogas

Kaip kurti turinį, kuris gerai veikia SEO

Ar kada nors rašėte puikų straipsnį, tikėdamiesi, kad jis pasieks auditoriją, bet rezultatai jus nuvylė? Tekstų kūrėjai susiduria su dažna problema, kai puikus turinys lieka nepastebėtas, jei jis nėra optimizuotas paieškos sistemoms. SEO (Search Engine Optimization) nėra tik žodis, tai strategija, padedanti jūsų turiniui pasiekti skaitytojus, kurie ieško būtent to, ką jūs siūlote.

Prekės ženklo balsas: kaip jį rasti ir išlaikyti tekstuose

Ar pastebėjote, kad kai kurie prekės ženklai atpažįstami vos iš kelių sakinių? Jie kalba taip, lyg turėtų savo asmenybę – draugišką, šmaikščią ar solidžią, drąsią. Šis atpažįstamumas kyla iš to, ką vadiname prekės ženklo balsu (angl. brand voice). Tai ne tik tai, ką sakai, bet ir kaip sakai.

Tinkamai suformuotas ir nuosekliai naudojamas balsas padeda kurti pasitikėjimą, išsiskirti konkurencinėje rinkoje ir palaikyti stiprų ryšį su auditorija.

Dirbtinis intelektas tekstų rašyme: galimybės, iššūkiai ir ateitis

Per pastaruosius kelerius metus dirbtinis intelektas (DI) iš teorinės technologijos virto praktišku įrankiu, kurį vis dažniau pasitelkia profesionalūs rašytojai, turinio kūrėjai, rinkodaros specialistai ir net akademikai. Nuo reklamos šūkių, tinklaraščio įrašų, socialinių tinklų turinio iki el. laiškų, straipsnių ar net poezijos – DI tampa nepakeičiamu pagalbininku tiek kūrybiniuose, tiek komerciniuose procesuose.

Reklaminis tekstas: 20 būdų kaip sudominti skaitytojus

Reklaminį tekstą parašyti gana sudėtinga ir tai gali nulemti jūsų reklamos kampanijos sėkmę arba nesėkmę. Kadangi su reklaminiais tekstais susiduriame kasdien, surinkome 20 patarimų, kurie padės jums parašyti patrauklesnį ir sėkmingesnį rinkodaros tekstą.

Šnekamasis kalbos stilius – kas tai yra ir kodėl svarbu jį suprasti

Šnekamasis kalbos stilius – tai natūrali, kasdieniame bendravime vartojama kalbos forma, pasižyminti paprastumu, spontaniškumu, emocingumu bei dažnu šnekamosios leksikos, gramatikos ir trumpinių vartojimu. Tai nėra oficiali, griežtų taisyklių laikymosi reikalaujanti kalbos atmaina – veikiau priešingai, tai būdas kalbėti taip, kaip galvojame.

Teksto tipas: pasakojimas, aprašymas, samprotavimas

Teksto tipai – tai įvairūs būdai, kuriais gali būti struktūruojamas ir pateikiamas tekstas, atsižvelgiant į jo tikslą, turinį ir stilių. Kiekvienas teksto tipas atlieka tam tikrą funkciją ir gali būti naudojamas skirtingose situacijose, priklausomai nuo to, ką norime pasakyti ir kam. Atsižvelgiant į teksto turinį, išskiriami šie tipai: pasakojimas, aprašymas, samprotavimas.

Kūrybinis rašymas – kurkite patrauklius siužetus

Kūrybinis rašymas yra menas, reikalaujantis nuolatinio kūrybiškumo ir vaizduotės. Nesvarbu, ar esate profesionalus, ar pradedantysis rašytojas, gali būti sudėtinga generuoti naujas idėjas ir kurti siužetų vingius. Kūrybinis rašymas peržengia standartines žurnalistines, technines ar akademines rašymo formas. Bet koks informacijos pateikimas, nepriklausantis šioms kategorijoms, jau laikomas kūrybiniu rašymu.

Straipsnių rašymas: kiek laiko reikia parengti kokybišką turinį

Taip, kaip dailininkas negali tiksliai pasakyti, kiek laiko jam prireiks paveikslui sukurti, taip ir rašytojas vienareikšmiškai neatsakys, kiek laiko trunka straipsnių rašymas. Rašymo procesą veikia daugybė veiksnių – straipsnio tema, ilgis, darbų apimtis ir net nuotaika gali paveikti trukmę. Žinoma, daug kas priklauso nuo rašytojo profesionalumo. Patyrusiam rašytojui vidutinės kokybės straipsniui parengti reikia ne daugiau kelių valandų, tuo tarpu, rimtesniam autoriniam darbui gali prireikti ir kelių pilnų darbo dienų. Norint geriau suprasti šį klausimą, verta tekstų rašymą analizuoti pagal etapus.